Sunday, July 28, 2013

The next big fashion designer: Lamont Antwan also known as Twa Blackheart


By Twa's request, this post will be written in hebrew.
Those of you who want to read this post and don't understande hebrew, can translate it by the translate tool which is in the left under the share it tool.




למונט אנטואן נולד בהארלם, ניו יורק. כנער שגדל בשיכונים הציבוריים, הוא נאלץ להתמודד עם המציאות הקשה שם ועם הקרבות שהתרחשו ברחובות וכדי לברוח ממציאות זו, הוא התחיל להתעסק בכתיבה יוצרת. בכיתה ב', כשרון הכתיבה שלו החל לבלוט לעיני הסביבה ובעיקר לעיני חבריו לכיתה כאשר כתב מכתבי אהבה לבקשת ילדים מהכיתה תמורת תשלום. בכיתה ו', למונט מצא אהבה חדשה והחל לשחק בכדורסל אך לאחר קריירה מוצלחת, הוא איבד את תשוקתו למשחק. 
לאחר שסיים את לימודיו, הוא עבר לדרום פלורידה והחל להתנסות גם במשחק ודוגמנות. הוא הופיע בפרסומת למשקה האנרגיה Gatorade לצד דוויין וויד, שיחק בתוכנית הטלוויזיה ''סוכן מחוק'' והשתתף בתצוגות אופנה רבות.
 
לאחר אסון כבד שפקד אותו, תאונת דרכים קשה שבעקבותיה איבד את היכולת ללכת , הוא השקיע את כל זמנו בחזרה למוטב ולבסוף הצליח וקיבל את היכולת ללכת שוב. בעקבות אירועים אלו,הוא התחיל לכתוב. הוא כתב על הקשיים, הנצחונות ושברון הלב שלו ורגעים אלו הוא פרסם בספר שנקרא ''רק מחשבות, אומנות חופשית'' תחת השם Twa Blackheat .
 
 
                                                   ''הספר ''רק מחשבות, אומנות חופשית
 
 כיום, למונט עובד על קו בגדיו A+ חלומות, (BLKHRT Fashion). זהו קו אופנה גבוהה בסגנון פאנק רוק שמבטא את סגנונו וחוויותיו. רצונו להפוך למעצב אופנה, נבע מהציטוטים שכתב בספרו.
 
                                                                     למונט לבוש בחולצה בעיצובו
 
 

                                                          למונט ונובה לוריין - מייסדת ועורכת המגזין ריין
 
 
המשפט המנחה את למונט הוא ''עם תחושת מטרה ואמונה, אין גבול למה שהחיים יכולים להציע'' ובאמת, חלומו סוף סוף התגשם. ב23.7.13, עיצוביו של למונט הוצגו בתצוגת אופנה בניו יורק בנושא שבטי. הוא מתאר את קו הביגוד שלו כחופשי ואומר שיש בו סגנונות שונים; ספורטיבי, סקסי, מסוגנן ועוד. הוא כבר מכר את בגדיו למפורסמים רבים כמו: ריץ' דולאז וטייסון בקפורד.
 
תמונות מתצוגת האופנה:
 
 






תמונות מאחורי הקלעים:
 





 
ניתן לרכוש את עיצוביו של למונט על ידי פנייה אליו באינסטגרם:madeperfectincֲֲ@
או בטוויטר: twablackheart@
+Lamont Antwan 
 

No comments:

Post a Comment


Thank you for your comment ♥